Despre mine

Fotografia mea
"Eu sunt un monstru pentru voi, urzind un dor de vremuri noi." Aş vrea să fiu un cetăţean normal într-o ţară normală. Se pare că am greşit ţara...

duminică, 13 noiembrie 2011

Întortocheate sunt căile PSD-ului


            Nu contest. Mircea Geoană a călcat mereu în străchini. Poate că îşi şi merită epitetul acordat cu atâta precizie de Ion Iliescu.
            Dar nu pot sa nu-mi reamintesc noaptea alegerii noilor membri ai Curţii Constituţionale. Şi, din umilul meu punct de vedere, Victor Ponta este cel care a dat drum liber oamenilor Preşedintelui Băsescu.
            Ce-a urmat apoi, am văzut şi am simţit cu toţii.
            Din acel moment democraţia în România a fost doar mimată, iar arbitrariul a devenit singura politică de stat.
            Dacă, din excluderea lui Mircea Geoană,  ar pierde doar PSD-ul, nu mi-ar păsa. Nu sunt membră de partid.
            Mă tem însă că vom pierde toţi.

            Ce vom pierde?!
            Şansa de a reveni la normalitate.

2 comentarii:

  1. Unii vor pierde si increderea. Cand un om este judecat si pedepsit fara a se spune pentru ce anume, inseamna ca ceva e putred la mijloc. Si daca astfel de vanatori de vrajitoare se intampla in unul din partidele care se doreste salvarea romanilor, in cine sa mai ai incredere? Un partid in care orgoliile conduc, incredrea nu are loc. Oricat de vinovat fata de partid ar fi fost Geoana, trebuia sa i se spuna si sa ni se spuna care sunt acuzatiile si sa fie lasat sa se explice, nu sa ii fie transmisa sentinta.Nu sunt fan Geoana, dar nu numai el, nu numai PSD si nu numai USL pierde. Si noi pierdem , increderea , speranta ca tara asta se poate indrepta vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Si noi pierdem , increderea , speranţa ca ţara asta se poate indrepta vreodata."

    Ţara aceasta se va indrepta, istoria a demonstrat că, daca nu o va face ,va disparea. Problema este ca nu cu oameni ca Mircea Geoana, Ponta, Basescu, Boc, Antonescu si alte specimene politice vom iesi din impas. Natiunea romana a fost atat de grav lovita in inima ei de ciuma comunismului (grefata pe minunata noastra resemnare) incat, dupa doua decenii de degringolade, inca nu este in stare sa reactioneze. Ne-a disparut instinctul de supravietuire ca popor, ne-am pierdut identitatea culturala si traim doar din creatia trecutului, inerti dar cu nasul pe sus. Salvarea nu poate veni din zona politicului, marasmul este prea mare acolo, m-am convins ca diferentele ideologice sunt doar pe hartie, in rest , dorinta de inavutire in detrimentul celorlalti exista in toate partidele.
    Sa nu uitam ca Romania a fost creata în secolul al XIX lea de oameni al căror scop era bunăstarea naţiunii iar clarviziunea lor le-a dictat aducerea la carma ţării a unui străin, a unui om serios, educat în alte principii, cu o altă mentalitate, de om loial si devotat.
    Cat timp ne vom nega trecutul (pe care cei mai multi îl cunosc din carţile comuniste şi filmele lui Sergiu Nicolaescu) vom fi condamnaţi să rătăcim prin sărăcie, umilinţă şi frustrare.
    Aşa că să nu ne mai irosim energia în dispute sterile şi interminabile despre aceşti plebei care ne conduc. Aţi fost comparată cu o Cassandră, fiti dară una autentică şi ăndreptaţi opinia oamenilor in direcţia cea bună! Gestul dumneavoastră (pentru care vă admir şi respect) vă conferă autoritate morală şi va situează deasupra suspiciunuilor de apartenenţă la un parid politic. Fiţi acel om pe care-l caut de multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Comentariul meu: