Despre mine

Fotografia mea
"Eu sunt un monstru pentru voi, urzind un dor de vremuri noi." Aş vrea să fiu un cetăţean normal într-o ţară normală. Se pare că am greşit ţara...

marți, 10 ianuarie 2012

RAED ARAFAT

         L-am cunoscut pe Raed Arafat. Un OM. Vertical. Corect. Amabil. Dârz. Curajos. Tenace. Profesionist.
         Sunt convinsă că un război cu Raed Arafat nu este unul uşor. Mai ales atunci când medicul Arafat luptă pentru crezul lui de-o viaţă.
         Îi doresc din suflet domnului Raed Arafat succes în demersul său corect faţă de români, pe care, se pare, îi iubeşte şi îi respectă infinit mai mult decât Preşedintele ţării.

         Acesta este link-ul spre comentariul facut pe facebook pentru sustinerea SMURD-ului:
               
                 http://www.facebook.com/SalvarepentruSMURD/posts/284730051585836

4 comentarii:

  1. De la NICU!Sarut- mana, Doamna Anghel. Sunt un fost coleg si prieten cu Neacsu. Sotia mea slujeste ca si dumneavoastra "pe altarul' celor care mai cred ca se poate face EDUCATIE in tara asta. V-am urmarit actiunile, pozitiile si am suferit "moral' alaturi de dumneavoastra. Pentru ca 'i-am blamat' pe portocalii ,sotia a fost 'debarcata' fara nici un motiv din functia de directoare de gradinita , dupa ce timp de 4 ani A REUSIT SA-SI ADUCA 'MICA INSTITUTIE' IN PRIMPLANUL CELOR MAI BUNE PE PLAN LOCAL SI JUDETEAN. Mahnita si dezamagita a trebuit SA LUPTAM IMPREUNA PENTRU VERTICALITATE SI PROFESIONALISM.Apreciata cu 94 de puncte, INSPECTOAREA SEFA A JUD. CLUJ, ajunsa pe niste cai dubioase in aceasta functie, NU A PUTUT SA DEA UN RASPUNS LEGAL A CEEA CE A INFAPTUIT. Inregistrarea pe care i-am facut-o VA FOLOSII IN INSTANTA PENTRU A RASPUNE (bineinteles dupa ce pleaca nenorocitii astia deoarece justitia...stiti Dv.) Suntem siguri ca puterea asta nenorocita (pe care am sprijinit-o de ce sa nu recunoastem dar nu am crezut niciodata ca ne va lua pielea de pe noi), incepand cu anul 2013 VA FI O AMINTIRE URATA. Ca ofiter in rezerva sunt dezamagit de confratii mei PENTRU CA AU CAZUT IN PLASA DEZINFORMARII , AJUNGAND IN PRIMPLANUL URII POPORULUI. NU MI-AM INCHIPUIT NICIODATA CA VOM AJUNGE SA FIM ASA DE DEZBINATI. SARACIA,LIPSA DE INFORMARE, INDIVIDUALISMUL(nu este caracteristic militarului), osanalele pentru cativa banuti NE-AU PUS IN MARE INCURCATURA PE CEI CARE "AM FACUT CEVA" PRIN ARMATA ROMANA. Doamna ANGHEL, a trebuit sa apara in spatiul public un palestinian romanizat SA NE DEA LECTII DE ROMANISM. SUNT DIN ZONA IN CARE ACEST OM ARE UN LOC DEOSEBIT IN CONSTIINTA OAMENILOR. In tara nu se stia doar "el-fugitivo" despre el , PE CAND IN MURES SI CLUJ ACEST OM CU IDEILE LUI PUSE IN PRACTICA, SALVA VIETI OMESTI. OMUL ACESTA ....TREBUIE SA DEVINA MINSTRU IN VIITOAREA GUVERNARE. ACEST OM POATE SA ASIGURE PERPETUEREA POPORULUI ROMAN(ce chestie, un arab...), SUPRAVIETUIREA LUI PRIN ASIGURAREA SANATATII FIZICE SI MENTALE. PENTRU ACEST OM TREBUIE LUPTAT CU ORICE MIJLOACE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu si va inteleg. Fetita mea, desi a sustinut concurs de titularizare la nivel de Bucuresti (a 3-a medie pe lista), nu mai are post. O directoare portocalie a considerat ca trebuie sa plece din sistem. A ajutat-o in demersul sau ilegal si meschin noua lege a educatiei.
    Si astfel, copilul meu a platit si plateste in continuare faptul ca mama ei a indraznit sa protesteze impotriva arbitrariului din aceasta tara.
    Dar "nu mor caii cand vor cainii".

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara. As dori sa iau legatura cu d/voastra, as vrea sa ma ajutati cu niste sfaturi sau ... poate mai mult in lupta cu sistemul..putred! Oare cum sa iau legatura cu d/voastra, am vazut ca nu merge la contactul de la profil, imi puteti da o adresa de email, va rog?

    Multumesc,
    profesor

    RăspundețiȘtergere
  4. Scrieti-mi pe adresa: cristianairina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Comentariul meu: