Despre mine

Fotografia mea
"Eu sunt un monstru pentru voi, urzind un dor de vremuri noi." Aş vrea să fiu un cetăţean normal într-o ţară normală. Se pare că am greşit ţara...

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

"Lecţia" locotetentului Alexandru Gheorghe

         Aş minţi dacă nu aş afirma că mirarea mea a fost mare, foarte mare, în momentul în care l-am văzut pe domnul locotenent la televizor.
        Mă refer la faptul că a mers într-o piaţă publică şi a făcut şi declaraţii publice, îmbrăcat în uniforma militară.
         Sunt soţie de ofiţer. Am învăţat şi am acceptat că armata este armată. Are puţine avantaje şi infinite constrângeri.
         DAR....
         În comunicatul său, MApN precizează că Armata este "o instituţie cu reguli şi norme foarte clare, cu regulamente militare care trebuie respectate de toţi militarii, iar încadrarea în serviciul militar impune asumarea respectării cu stricteţe a legilor ţării, a regulamentelor militare şi a normelor de disciplină specifice Armatei Române".
         "În toate armatele statelor membre NATO există acte normative care trebuie respectate, disciplina militară constând în respectarea de către militari a normelor de ordine şi comportament obligatorii", punctează MApN.

         Şi întrebarea mea firească pentru MApN este:
         În care stat membru NATO armata a fost batjocorită şi umilită ca în România? Care stat membru NATO şi-a permis să nu respecte contractul semnat cu militarii săi? Care stat şi-a permis să taie soldele militarilor săi? Care stat membru NATO a făcut din armata în rezervă ţinta urii propriului popor, pe motiv de "pensii nesimţite"? Şi aş putea continua pe zeci de pagini în acest registru.
         Ministrul MApN este membru al unui partid care a susţiniut şi susţine toate fărădelegile guvernului.
         Mai mult, acest ministru şi-a permis să încalce regulile şi normele foate clare, regulamentele militare care trebuie respectate de toţi militarii, prin avansarea în grad (a rezerviştilor şi nu numai) pe criterii strict politice.
        
         Un abuz care sper să nu rămână nepedepsit.
         "Când capra sare masa, iada sare casa", spune un proverb românesc.
         Iar cine seamănă vânt, va culege sigur furtună. 
       
        PS
        Poate că acest copil are un suflet curat şi o inimă mare. Poate că într-adevăr a crezut că gestul său îi va determina pe români să vadă trădarea, marea trădare a actualilor politicieni ai puterii. Dar, ca orice copil, are o doză mare de naivitate. Sper să nu plătească un preţ prea mare. Ar fi păcat!

2 comentarii:

  1. Da , foarte corect ceea ce ati spus. Din pacate tot ceea ce a facut si face ministrul Oprea nu se contabilizeaza cand acest copil va fi judecat, nici macar afisele electorale in uniforma militara. Se va contabiliza doar ce a facut si spus el si cespun regulamentele si legile. Asta e .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărut mâna, Cristiana! Se vede că eşti soţie de ofiţer! Cele patru întrebări adresate (conducerii) M. Ap. N. trădează o excelentă capacitate de analiză a "fenomenului" militar actual.În ceea ce îl priveşte pe locotenentul Gheorghe îmi păstrez aprecierea iniţială, în sensul că gestul lui este de admirat, si afirm că denigrarea intensă la care este supus acum, pe toate canalele media, este generată nu atât de greşelile(de înţeles oarecum) sale, ci, mai ales, de structurile militare care au primit ordinul să execute această "misiune".
    S-auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere

Comentariul meu: