Despre mine

Fotografia mea
"Eu sunt un monstru pentru voi, urzind un dor de vremuri noi." Aş vrea să fiu un cetăţean normal într-o ţară normală. Se pare că am greşit ţara...

luni, 13 februarie 2012

Domnule Victor Ponta,

 Lăsaţi-o jos, că prea măcăne.

             Am vrut să cred că este doar o gafă. O imensă gafă. Dar mi-e teamă că este mult mai grav.

             Îmi amintesc alegerea judecătorilor pentru Curtea Constituţională.
             Sunteţi responsabil de ceea ce s-a întâmplat la ceas târziu de noapte?! Cine a plătit şi plăteşte încă pentru "disponibilitatea" dumneavoastră de a negocia cu puterea? Poporul român. Bătrânii, cu pensiile lor, copiii, cu alocaţiile lor, bolnavii, cu sănătatea lor, săracii, cu ajutoarele lor, persoanele cu dizabiliţăţi, cu indemnizaţiile lor, mamele, cu banii ce ar fi trebuit să ajute la creşterea copiilor....

             Şi alungarea lui Geaonă?
             Nu îl iubesc defel pe Mircea Geoană, dar nu era momentul potrivit ca opoziţia să piardă şefia senatului. A plătit cineva? Da. Tot poporul român. Bătrânii, cu pensiile lor, copiii, cu alocaţiile lor, bolnavii, cu sănătatea lor, săracii, cu ajutoarele lor, persoanele cu dizabiliţăţi, cu indemnizaţiile lor, mamele, cu banii ce ar fi trebuit să ajute la creşterea copiilor....

             Domnule Ponta, ieşiţi în piaţa mare (aceea de care aţi uitat şi care strigă - la minus 20 de grade - alegeri anticipate, nicidecum guvern MRU) şi puneţi-vă cenuşă în cap în semn de pocăinţă!

             Dacă nu, plecaţi! Lăsaţi USL-ul în pace.
             Interesele şi prieteniile dumneavoastră se pare că nu mai coincid cu interesele noastre, ale celor împilaţi, obidiţi, furaţi, minţiţi, trădaţi şi jigniţi!
             Cu tot respectul!

PS
       Ziariştii care v-au criticat vă sunt prieteni, domnule. Căci un adevărat prieten nu-ţi laudă nebuniile. Le taxează. Mult mai mult şi mai sever decât neprietenii. Tocmai pentru că le pasă.

16 comentarii:

  1. Sărut mâna Cristiana!
    Mizez pe intuiţia feminină! Nu de alta, dar la fel gândesc şi eu despre ieşirile în decor ale şefului PSD!? Cam prea mare căciulă, pentru capul lui Ponta. O săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule colonel,
      Aveţi mai jos un răspuns.
      Na, că le-am încurcat de tot!

      Ștergere
  2. De la Nicu(colegul lui Neacsu)
    Doamna Anghel, intuitia Dv. este de invidiat si pentru unii politicieni si analisti. Anul trecut (cam pe vremea asta), dupa "realizarea' USL, ii spuneam lui Marin si mai ales varului meu (senator PSD), ca acest pustan e un produs "toxic' si ca a venit la conducerea PSD pe niste cai destul de intortocheate. Laboratorul in care s-a zamislit USL-ul nu era departe de stiinta marinarului ,mai ales ca socrul lui ponta ilie sarbu(raspopitul dracului) "rasufla " tot ce era necesar. Din vara anului trecut i-am "soptit" varului meu ca Ponta TREB UIE IZOLAT SI LASAT LIMITAT SA SE DESFASOARE . NU M-A ASCULTAT. JOI MI-A ROSIT TELEFONUL CERANDU-SI SCUZE CA NU M-A ASCULTAT. USL-ulTREBUIE SA DAINUIASCA DAR FARA PONTA ALTFEL SI NOI CATANELE NE FACEM ILUZII DEAGEABA. Ponta e ca un sarpe cu ochelari. INTOTDEAUNA ...VA VEDEA DUBLU(A SE VEDEA JOC LA DOUA CAPETE..CEL PUTIN)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu adevărul. Probabil că puţini îl ştiu. Mie îmi pare loial Antonescu. A fost loial şi în relaţia cu Geoană, este şi acum. Eu nu cred că Geoană era omul lui Băsescu. probabil că l-a şantajat cu ceva. Mai ţineţi mite cine l-a înfundat? Vântu! Daca vă amintiţi, Ungureanu a fost masiv publicitat pe Realitatea TV în urmă cu aproape doi ani.
      Cert este un lucru. Tot Vântu!
      Dacă în serviciile secrete nu mai există adevăraţi români şi dacă aceştia nu vor face nimic, soarta României va fi crudă.
      Am înţeles, citind printre rânduri, că premierul este omul SUA. Şi vor totul: şi Roşia Montană, şi .......
      Şansa noastră (cât de cât) ar putea fi UE. Mai bine zis serviciile lor secrete.
      Oricum, la noi, cred că au decapitat tot ce le stătea în cale.
      Doamne, ce timpuri....
      Ar mai exista şi o altă variantă. Ponta să fie de fapt calul troian pentru Traian Băsescu.
      Dacă ar fi aşa, jocul ar fi genial. Nu este imposibil!
      Sunt prea mică. Şi nu am relaţii în domeniu. Pentru că, uneori, şi o clipire poată să-ţi spună altceva decât ceea ce susţine un om.
      Oricum, simt că pentru România se dă, zilele acestea, o bătălie cumplită.
      Băsescu s-a liniştit. S-a dus la Predeal.
      Dea Dumnezeu să fie acalmia dinaintea furtunii.

      Ștergere
    2. Doamna,
      1.UE cu toate serviciile lor, nu vor binele nostru, vor binele lor.
      2. Ponta cal troian ? Da, in cadrul opozitiei. Casandra a mai gresit odata , cu Buldogul. Mai usor cu oracolele.Sa nu transforemam sperantele in predictii. Ponta este un tip orgoliol dar fara personalitate, fara valoare.
      Stiti cum se scot prin unele zone ale Olteniei porcii din cotet si dusi la taiat? Cu un deget, sau un bat bagat in fund .. si merge unde vrea degetul tau. Asa sunt dirijati unii de morcovii care le stau acolo de nu li se mai vad nici frunzele.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu prea intelegeti multe din ..politica !
      PS. Ati spart toate baremele cu greva ..foamei! Cum ati reusit?
      Trupele SEAL nu rezista!!

      Ștergere
    2. Cezar
      Stai in banca ta. Ai destui dusmani. Nu iti fa din mine un dusman ca nu iti va fi bine. Nu te lega de oameni pe care nu ii inteklegi doar pentru ca tu nu esti in stare sa ajungi la nivelul lor. Fa-ti un pustiu de bine si las-o pe doamna invatatoare in pace . Un sfat deocamdata.

      Ștergere
    3. Domnului Neacşu,

      Iată la ce sunt buni prietenii. Vă mulţumesc.

      Ștergere
  4. Domnule Cezar,
    Poate că aveţi dreptate. Poate că nu înţeleg nimic din politică. Dar oare, în condiţiile date, mai poate înţelege cineva, ceva?!
    În privinţa protestului prin refuz voluntar de hrană, pentru că aruncaţi cu cuvinte a căror putere nu cred că o veţi înţelege vreodată, vă provoc la o luptă cinstită, în instanţă.
    Eu vin cu dovezile mele, dumneavoastră veniţi cu vorbele dumneavostră. Acceptaţi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Cristiana. Va rog ceva. Nu ii mai raspundeti acestui individ orice ar spune . Va rog eu mult. Nu faceti greseala sa intrati cu el in dicutie. Murdareste si cand respira. Va rog, nu ii mai raspundeti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorinţa dumneavoastră este ordin pentru mine. Pentru că vine de la un prieten care încearcă să mă apere de cei răi şi de răutăţile lor. Am luat act.

      Ștergere
    2. Nu imi pot permite si nu mai sunt in postura de a da ordine .Era o rugamminte spre binele dumneavaostra. Acel element nu merita nici macar o privire.

      Ștergere
    3. Doamne, am glumit. Am înţeles mesajul.
      Aţi făcut ceea ce ar fi făcut orice adevărat prieten.
      M-aţi apărat şi mi-aţi atras atenţia în cel mai politicos mod că este bine să nu mai discut cu astfel de oameni.
      Fară niciun fel de glumă. Chiar am apreciat modul în care aţi sărit în apărarea mea.
      Şi sincer, se întâmplă atât de rar să mă apere cineva (de obicei trebuie să mă descurc singură, chiar dacă mi-este cumplit de greu) încât, atunci când spun că vă mulţumesc, o fac din suflet.
      Mulţumesc.
      Mulţumesc din suflet.

      Ștergere
    4. Prea multe cuvinte pentru un gest simplu si normal .

      Ștergere

Comentariul meu: